onsdag den 24. august 2011

Syaften

Nej - i får alligevel lov at se mit værksted, nu hvor der er ryddet lidt op, Dorthe kunne godt se det, det trøster mig lidt! Faktisk nåede jeg lige at få støvsuget en del døde dyr op inden hun kom til onsdags-syaften!

 Der er lidt af hvert her, faktisk også en del julepynt som hænger fremme året rundt! :)
 Ginen har jeg købt brugt, den var halvejs klistret over med brune bøgeblade, og jeg fik dem hevet af, men er så ikke rigtig kommet længere, sådan går det med så mange ting, for mange gode ideer til for lidt tid, derfor julepynt hele året, så sparer man tid med at tage det op og ned - smart ikke?

Og her har vi så Dorthe igang med grydelapper til sin søster, faktisk fik vi ikke udrettet meget idag, men snakket en del om hvad vi skulle se på lørdag i Odense!


Vi er spændte på om vi kan genkende nogen - men mon ikke!

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, man kan lige frem fornemme hvordan vi hygger om onsdagen.

    SvarSlet
  2. For pokker et lækkert rum du har, det er større end min stue!!!!! ; )

    SvarSlet
  3. Sikke et fedt krea rum, er vildt misundelig, og alt det lys som kommer ind. Her ville jeg kunne sidde i mange timer.

    Marlene

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.