mandag den 22. august 2011

Weekendaktiviteter

Ej, allerførst skal i lige se hvad Dorthe kom med i onsdags da vi holdt syaften,
hendes far er gammel møbelpolstrer og havde fået en hel kuffert fuld af stofprøver, vi kan sikkert ikke bruge det hele, men det skal da afprøves, og ellers er der i hvert fald mange lækre farver at kigge på i bunkerne


Matilde er nogen gange lidt sur over at der ikke må males og limes når vi syer, og det er da også lidt kedeligt, så lørdag formiddag, gik vi i gang med at lave kort, jeg havde en bunke små stoftrekanter fra jeg klippede KF-stoffer til mit projekt, og de kunne fint limes på kort og så ellers kæmpe klatter glimmerlim og pailletter og andet hun fandt rundt omkring
Man må endelig ikke forstyrre når hun arbejder, så kan hun ikke koncentrere sig, ellers også har hun bare hørt det et sted :)
Den stolte kortmager
Efter klippe klister legen - gik jeg i gang med at rydde lidt op i mit værksted, men ingen billeder, for der er sikkert ingen andre end mig der kan se der er ryddet op :) Der er virkelig mange bunker der skal sorteres og ingen plads til at sætte det væk, alle hylder er optaget - hvad skal jeg gøre, smide ud er ikke noget jeg bruger :)
Ja og så skulle der køres brænde ind, men det er lidt svært når det har regnet så meget, så der måtte laves broer på græsset til at køre på, men puha det er hårdt arbejde og vi er langt fra færdige, det her er det der er tilbage:
Det ser sjovt nok ikke ud af så meget på billedet men tro mig der er masser af timers arbejde tilbage
Til sidst er der lige ugens kage, som det faktisk var mig der lavede i denne uge, det er en Oreo-kage, jeg havde fået den en dag hos en ven, men fik ikke lige opskriften så den her er fra nettet, kan ikke huske hvor, men det er kiks og smør i bunden, fløde og flødeost og flor i midten og toppen er choko-mousse med kikse-stykker i! Kristine og jeg kunne rigtig godt lide den, Klaus og Matilde var ikke helt så begejstrede, men væk er den da!
Næsten spist Oreo-kage
Jeg glemte billede af kagen fra start, men da vi også pyntede stykkerne efterhånden så skidt da...
Med alt det arbejde havde vi helt sikkert fortjent den...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.