tirsdag den 6. september 2011

Klasselotteriet



Tænk jeg har været så heldig i løbet af det sidste år at vinde 3 gange hos Klasselotteriet, i det hele har jeg faktisk fået lidt over 10.000 udbetalt! Se det giver noget bedre en Lotto, men nu spørger Klasselotteriet hvad jeg ville gøre hvis jeg vandt en milliongevinst!

Og der er ingen tvivl om det det første der ville ske - det var at jeg strøg lige ind til computeren og bestilte en rejse til Italien, Frankrig eller Grækenland, nej måske alle tre steder og når jeg så var færdig med det så ville jeg nok også bestille en lille smuttur til England!
Vi har for 5-6 år siden været i Syd-England, det var så dejligt, men ellers har vi faktisk aldrig været ude og rejse, for det ville betyde at vi skulle arbejde endnu mere for at få råd til det, og det ville jo så gå ud over den tid vi har til børn, hus og have! Så det står virkelig højt på ønskelisten!

Men jeg tror nu jeg venter med at bestille til der kommer en gevinst! :)
Faktisk kan jeg vinde 25.000 ved at lave det her indlæg, måske har du også lyst til at lave et  - så klik her

3 kommentarer:

  1. Tillykke med dine gevinster. Jeg håber, at der kommer flere til.
    Min kollega fik en sms på sin fødselsdag faktisk for 14 dage siden fra Klasselotteriet med en gevinst på 265.000 Kr. Ikke dårligt siger jeg bare ; )

    SvarSlet
  2. Hei på deg Fru Larsen!
    Det var lenge siden sist,
    Her har det vært litt lite tid til blogging, med litt sykdom, utenlandske gjester og andre projekter.
    Du får ha lykketil med lotteriet!!
    Jeg tenkte ' det skal jeg prøve jeg meg på også' men så leste jeg at man må bor i danmark for å delta :O( Det holder også ikke at min mann er Dansk statsborger :O((

    Ha en flott uke!
    Klem Nina x

    SvarSlet
  3. Tillykke med den flotte gevinst. Ikke dårligt. Du kan da se gevinsten som en opvarmning til den helt store.

    Det er altid dejligt at lade tankerne løbe lidt og drømme.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.