mandag den 12. september 2011

Nok ingen gevinst der

Ups - jeg havde ikke lige fået læst reglerne, og for at vinde i Klasselotteriet, skulle man lave det bedste indslag, og det var mit jo nok ikke! Men det er ellers i den grad tiltrængt med en ferie til familien! Men det bliver nok ikke lige med det samme, for som valgprognosen ser ud, så bliver der sikkert ikke meget tilbage til opsparingen.
Og så bor vi jo på landet og er pænt afhængig af en bil, da der ingen offentlig transport er og så "ejer" vi vores hus. To ting der plejer at blive dyrere med rød førertrøje..Men lad os nu se, ellers må vi tage på telttur i baghaven!


I weekenden var vi til fødselsdag hos min Far og hans kone Ketty, så jeg fik endelig prøvet lidt af mine Tilda-stoffer.
Det blev til et par grydelapper, målene tog jeg fra en bog og ellers er det bare som jeg syntes de skulle se ud,
jeg havde købt bånd der matchede, og det er med vilje at jeg ikke syede hen over dem da jeg lavede stikningen. For faktisk kan man lige vende båndet om på bagsiden og bruge dem som små kaffe-brikker, hvis man har lyst til det!




Bagsidestoffet var en rest jeg købte i Odense!

2 kommentarer:

  1. Flotte grydelapper i super lækre farver og stoffer.

    SvarSlet
  2. De er da bare flotte dine grydelapper, glæder mig til at se dem og dig in live.

    Kh. Dorthe

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.