torsdag den 3. november 2011

Taskehelvede

Øv - jeg er for et stykke tid siden startet på at lave en taske, heldigvis tog jeg noget af det stof jeg har meget af og som ikke koster en formue, for nej hvor har jeg bøvlet med det. Jeg tror jeg har brugt mere tid på at pille op end på at sy, og alligevel ligner det noget der er løgn


Opskriften er fra den her bog som jeg fik i fødselsdagsgave, men enten er der noget galt med mig eller også er der noget galt med opskriften, for når jeg følger den - bliver det bare endnu værre. 
 Heldigvis har jeg fået nr. til en sød dame der bor i nærheden og som har lavet en masse fra Godskes bøger, så når jeg lige får lidt mere tid, så skal jeg have fat i hende, for jeg vil have sådan en taske, og helst en jeg kan være bekendt at vise frem
 Oppe fra ser bunden meget godt ud, men nede fra er det pinligt, og jeg syede bunden på 4-5 gange, både på maskine og i hånden, og stadig er den ikke helt i orden og kanten der er syet på ligger ikke pænt, men jeg syntes det var for pinligt at vise hvor grimt det ser ud i virkeligheden

Vi har godt nok haft en hård uge, sidste uge havde jeg rigtig meget arbejde og Kristine havde fødselsdag i fredags, hun fyldte 17. Så vi var ni til spisning og lagkage, lørdag flyttede vi min svigerinde fra Jylland til Sjælland og gjorde klar til søndag, hvor vi var 18 til eftermiddagskaffe og aftensmad (vi havde talt forkert og faktisk dækket til 19, som om det ikke var svært nok at få plads og finde stole til 18). Og lige siden har vi faktisk alle været syge, mest Matilde som havde rigtig høj feber igår, og ellers hoster og snotter alle mere eller mindre.

1 kommentar:

  1. Åhh den var jo kjempe flott da! Ikke kan jeg se at du har hatt problemer med å lage den :O)
    Kjempe søt var den :O)

    Ønsker deg en fin helg.

    Klem Nina x

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.