søndag den 22. januar 2012

Tiden går

Og jeg har fået ny computer, det er helt vildt dejligt, men det er til mit arbejde, så det er den gamle der må holde for når der skal billeder på bloggen, og hold da op hvor går det langsomt, når man lige har fået sådan en helt fin ny, tom computer, så kan man virkelige mærke forskel.

Men ud over ny computer har jeg også fået begyndt at komme i motionscenter lidt mere regelmæssigt, jeg er gået i gang med lidt flere syting, ja jeg har da stadig indtil flere ting liggende halvfærdige, men det skal nok alt sammen blive færdigt, men noget passer til sofaen og noget til maskinen, og jeg gad ikke lige at hente den frem, så det blev sofaarbejdet der vandt! Men det må i se en anden gang, nu vil jeg nemlige vise et kort jeg har lavet til min mors fødselsdagsgave, jeg kan godt mærke det er længe siden jeg har været rigtig i gang, det går meget langsomt, og når jeg ser det her kan jeg lige se hvad der mangler, det kunne jeg ikke i går og nu er det afleveret.


Jeg så at der var Clean and Simple tema hos Card and Scrap, der vil jeg prøve at deltage, det er vist mere end et år siden jeg har gjort det sidst, og jeg ved godt det ikke er verdens skønneste kort, men et sted skal man jo starte, og jeg regnede med så at blive yderligere inspireret :)

Jeg har kun brugt ensfarvet papir, og så stemplet langs kanten med nogen swirls, i en farve der kun er ganske lidt mørkere, så det ses kun svagt

4 kommentarer:

  1. Sødt og enkelt kort!
    1000 tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap :)

    SvarSlet
  2. wawww noget sååå smukt kort♥♥

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring
    klemmmm

    SvarSlet
  3. Flot kort.
    Held og lykke med konkurrencen.

    SvarSlet
  4. Det er så smukt og elegant

    Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.