tirsdag den 28. februar 2012

Tilda stoffer

I et stykke tid har jeg haft lyst til at prøve at sy et tæppe, selvom jeg ikke har gået til patchwork, vil jeg tror at jeg sagtens kan finde ud af det :D, og ellers kender jeg da en masse som kan finde ud af det, så må jeg bede om hjælp.

Så i ferien på vej til en fødselsdag tog jeg i Panduro, jeg havde fået en rabatkupon med 25% rabat fra et blad, og så blev der handlet ind. Uden nogen som helst form for opskrift eller mål/mængde, men en ide om hvad jeg ville have. Det fik jeg så ikke, for de havde ikke det jeg ville have haft mest af, så jeg tog 7 stoffer jeg kunne lide og som passede sammen og købte 75 cm af hver + nogen ruller. Jeg købte også vat til mellemlæg, og nu skal jeg så lave en plan :D

Min oprindelige plan var at lave et tæppe med stjerner, jeg så et gammelt tæppe i en bog, men der var ikke noget mønster, så jeg tegnede selv stjernen op. Men men jeg er nybegynder så jeg tror at vi laver en anden version, lidt af de stjerner, lidt af nogen andre og nogen firkanter, og inden jeg kommer igang er der sikkert en ny plan. Faktisk har jeg regnet lidt og tror at der er stof nok til forside på 2 tæpper og så har jeg sikkert fået styret mine lyster...

1 kommentar:

  1. AAAAHhhh de farver - elsker dem :) Og vil glæde mig til at se færtige resultat ;)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.