onsdag den 11. april 2012

Dear Jane - OMG

Første tirsdag hver måned, har jeg fået lov at komme med hos en gruppe sypiger der mødes nogen timer og syr sammen, det er så hyggeligt, vi syr, snakker, spiser kager og inspirerer/inspireres, og så kigger vi på projekter.
Da jeg nu er ret grøn mht patchwork, spurgte jeg tilsyneladende en del :) om nogen små firkanter, som Stine arbejdede med, så sidst vi mødtes havde hun så taget projektet med, så jeg kunne se og mon lige min kæbe faldt ned! HOLD DA OP - sikken et arbejde!
Jeg vil nu lige sige at jeg har taget billederne med min mobil, så farverne er ikke helt i top, det var alle sammen lækre blå farver på hvid bund!
Men se lige her
Tæppet hedder Dear Jane

Stine har allerede arbejdet på tæppet i 12 år, men hun laver en masse andre ting ind i mellem, og helt
ærligt så er det da et helt vildt stort arbejde.
Der skal være i alt 169 blokke og alle er forskellige, så der er ingen hurtige smutveje/serieproduktion

5 kommentarer:

  1. Jamen hold da op hvor er det et fantastisk arbejde. Det er helt unikt, man skal da have en god tålmodighed for at sy sådan et tæppe. Super smukt er det i hvert fald :))

    SvarSlet
  2. Wauw, for et fantastisk tæppe. Helt unikt og vel nærmest et livsprojekt.

    Tusind tak for opbakningen på min blog. Det er rart, at få klap på skulderen i sådan en situation.

    SvarSlet
  3. Hold da op et stort og flot arbejde!!!!!

    Den ovale med hullerne er en sløjfebinder. Mine sløjfer lavet med bånd bliver aldrig pæne, så dette er et forsøg værd, tænkte jeg ; ) : )

    SvarSlet
  4. Hold da op et flot stykke arbejde. Der ville min tålmodighed slippe op.

    Den "blonde" jeg har brugt på taget er et gammelt stempel fra Clear art stamps som jeg så har klippet ud.

    Tak for dit svar med målene på pungen.

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  5. OIoiio nydelig teppe, Jeg kan lett forstå at den tar lang tid å lage!
    Så fint den pungen var i ditt forrige post også, jeg elsker de Tilda stoffene, så mange flotte farver og mønster.
    Håper du har det godt.
    Klem Nina x

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.