fredag den 1. juni 2012

Udsædvanligt kort

En af mine kunder fyldte 30 - så jeg havde lidt lækkert med til ham, og der skulle selvfølgelig også et lille kort, så ud af sengen kl. 5 om morgenen (som alle andre dage) og med 100 km i timen ud og lave det her kort - tror det tog et kvarter, ok det er heller ikke det mest indviklede, men inden man får 300 dimser frem og prøvet, så går der alligevel lidt tid


Det runde billede er fra en sjov bog jeg købte på et biblioteksudsalg, der er en masse sjove tegninger i, egentlig ville jeg helst bare tage kopier, men det var der altså ikke tid til også


Men på trods af tidsmangel, syntes jeg faktisk det blev meget sødt -  det er min computerskærm der måtte lege holder i baggrunden, for lys var der ikke meget af udendørs

1 kommentar:

  1. Jeg ler når jeg leser at du løp ut av sengen kl 0500 for å lage kortet!! hehe den ble kjempe fint da, tross for at den ble laget nærmest midt på natten ;O)
    Håper alt står bra til,
    Klem Nina x

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.