mandag den 27. august 2012

Øv for en kommentar

Jeg hader virkelig de steder hvor jeg skal skrive kodeord for at lægge en kommentar, sidst prøvede jeg 7 gange, inden jeg endelig gav op, nogen af de ord er simpelthen umulige at se, så derfor havde jeg også ændret så man ikke behøver det her hos mig, og der kunne også komme anonyme kommentarer.
Men det er også slut nu, her til morgen havde jeg fået 21 anonyme kommentarer på engelsk, det gider jeg ikke!
Jeg læste dem ikke lige så grundigt, men det var bl.a. noget helsekostgejl! Så nu er der lukket for anonyme kommentarer, så må vi se om det er nok, eller jeg skal have den forbistrede kode på også!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.