søndag den 21. oktober 2012

Art Journal - Mixed Media

I øjeblikket er jeg ret vild med mixed media, og sidder og ofte og nærstuderer det på nettet, desværre bliver midt hoved fyldt med fantastiske ideer, altså lige indtil jeg sidder foran et stykke hvidt papir, så er det nogen gange lidt svært at huske - hvad det var man havde tænkt

Men det jeg godt kan lide er:

  • de mange lag
  • de klare farver (for det meste)
  • de mange sorte detaljer (som jeg er lidt bange for-men øver)
  • at man bliver ved indtil man er tilfreds (måske man kan lave mursten på den måde)


Jeg har forsøgt et par gange, nr. 1 forsøg er ikke færdigt, der er stadig rigeligt med plads til forbedring, men forsøg nr. 2 er jeg nogenlunde tilfreds med.
Samtidig med at jeg lavede det - fik jeg lige afprøvet om jeg kunne bruge decoupagelak til det - og det kunne jeg.

Til gengæld kan jeg ikke finde ud af at skrive på det endnu - men bruger det lige nu til forsøg, med de forskellige typer lim som jeg har på lager

Lavet i Det Kreative Værksted d. 12/9-2012




1 kommentar:

  1. Super flotte ting du laver. Tror jeg skal prøve at lave lidt til-fra kort til jul. Du må godt nok ha MANGE stempler :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.