mandag den 22. oktober 2012

Efterår

 Jeg er IKKE blomsterbinder, eller noget som helst andet med blomster, jeg er sikkert den eneste der nogensinde har grædt over min egen juledekoration, altså fordi den var så grim som den var

 Men alligevel har jeg forsøgt at lave en krans, fordi hortensierne var så fantastiske i farven, så jeg syntes det var en skam hvis du skulle gå til spilde, og så har vi tre forskellige slags paradisæbler i haven som også har de smukkeste farver - og jeg fik da også bundet det på kransen sådan nogenlunde
 Men jeg er IKKE blomsterbinder og kransen blev alt alt for tung i den øverste del, faktisk anede jeg ikke hvor langt jeg kunne komme med de blomster jeg havde og derfor bandt jeg både foroven og forneden, nå men bedre held næste gang Fru Larsen
Ej eftersom det er første gang i mange år, syntes jeg faktisk det blev nogenlunde ud over altså fordelingen, som efter min mening skulle have været noget smallere og lettere foroven og ellers er nogenlunde forneden 
Men er det ikke nogen skønne hortensier??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.