søndag den 21. oktober 2012

Tags med Tilda-stempler

 For lang tid siden købte jeg to ark med Tilda stempler, men jeg har først lige fået dem monteret, og så skulle de også lige afprøves, samtidig havde jeg lånt nogen distress farver på flaske af Inge, så jeg fik blandet noget mist og prøvede også lige at farvelægge med distress

Ved godt det ser lidt bart ud at der ikke er snore eller sløjfer på tags'ne men det bliver noget forfærdeligt rod i min kasse, og jeg kan heller ikke få dem til at ligge glat - så derfor er de "bare"


Jeg købte nogen servietter i Netto med nogen fantastiske farver og nærmest patchworkmønster, så jeg har lige prøvet at klistre sådan en på som baggrund her, det virker fint, jeg brugte mat decoupagelak til det


Ud over servietten er der kun hvid acrylmaling, stempel, og sværte på kanterne, og stickles forresten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.