mandag den 12. november 2012

Julemarked på Gavnø

Sikken en skuffelse, men måske min egen skyld, for jeg troede jeg skulle til Gavnø og se en masse lækkert kunsthåndværk og håndlavede ting, og der var også en lille smule, men jeg tror at 95% af det der var deroppe var butikker som stod med deres varer!
Klaus mente det var som at betale entre når man ville i Illum eller Magasin.
Jeg kan rigtig godt lide alle de lækre butikker, men jeg kan jo besøge dem hvornår det skal være, helt gratis!

Men der var dog et par fine ting imellem, bl.a. denne her www.guagrande.dk
Glæder mig til at se netbutikken når den åbner :)

Jeg savner det gamle julemarked på Skørringe Gods, her var kun kunsthåndværk og specialprodukter fra området, det var hyggeligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.