torsdag den 8. november 2012

Lappeløsninger

Det bruger jeg en del tid på i øjeblikket, for det irriterer mig at have så mange rester liggende, for jeg har jo stadig lyst til at købe noget nyt, hver gang jeg ser noget lækkert, og det ville være rart at kunne sige at man faktisk manglede noget - og det går der vist lidt tid inden vi kommer dertil, men man skal jo starte et sted

Så det her ligger på mit skærebræt i øjeblikket - nej i virkeligheden er det nok blevet syet sammen, men jeg har opdaget at det er rimeligt let lige at have mobilen liggende, tage et billede når man har mixet og så kan man altid lige tjekke når, man (jeg) helt sikkert på et tidspunkt har blandet rundt i firkanterne
for ligesom at komme nogen vejne, startede jeg nemlig med alle de her firkanter og lidt andet også, så når jeg går i gang med at sy, er der en ordentlig bunke, så sys der, så presses der, så sys der igen og tilsidst kan man skære det hele til - og så ligger det hele lige klar til quiltning og kan blive til hvad som helst
og der er jo snart et julemarked, hvor der gerne skulle være lidt klar

lige nu arbejdes der på højtryk med noget så kreativt som kvartalsmoms og årsregnskaber, rigtig meget skal være færdigt på mandag, så der bliver vist ikke syet så meget igen før efter den tid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.