tirsdag den 27. november 2012

Produktudvikling

Det irriterer mig virkelig at jeg har så mange lækre små stofrester som ikke rigtig kan bruges til noget, så jeg satte mig til at tænke, nej lagde mig, det er det jeg bruger de tre minutter til som der går fra jeg lægger bogen om aftenen to til jeg sover, så træt er jeg i øjeblikket, men jeg nåede lige at få en ide - og det er så det vi er gået igang med her - uh det bliver godt - har allerede en prototype!


Her har Matilde valgt farvekombi, hun er faktisk mere forsigtig end mig, det havde jeg ikke troet


Sidst på ugen skulle der gerne komme et færdigt resultat - er i ikke spændt, jeg syntes min ting er så lækker, manden tror jeg er tosset, så jeg er spændt på at se hvad andre siger!

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig meget til at se hvad du har fundet på, og om det er en ide jeg også kan bruge ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.