fredag den 23. november 2012

Syboks i drengefarver

Det er rigtig længe siden jeg lige har lavet nogen bokse af stof, så jeg tænkte lige jeg skulle have lidt med til julemarked, og de er hyggelige at sy, men jeg måtte til at skrive ned i en bog efterhånden som jeg lavede klar til dem, for jeg lavede faktisk 6 en gang, og så skal der lige holdes orden i bunkerne, for ellers går det galt


Tror faktisk det endte med 2 som kan gå til drenge og 4 i tøserfarver eller tøsedesign



Men så har man jo balladen, jeg er da nødt til at have nye etiketter fra Ikast Etiket, for hvor godt er det så lige det passer i en drengefarvet boks




1 kommentar:

  1. Det er super flotte bokse, du laver!
    Lækre farver og stoffer på denne.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.