lørdag den 1. december 2012

Julemarked 2012

Nå men det bliver jo ikke mange billeder jeg får taget lige nu, så her er et jeg tog for nogen dage siden, for at kunne huske hvad jeg sendte afsted til julemarked, det er dejligt let lige at printe billeder ud og skrive pris på og antal, så er der styr på det og jeg kan huske de forskellige ting fra hinanden.


Tusind tak for ynk og varme tanker, det hjælper lidt - i morgen tror jeg at jeg vil se om jeg kan lokke Matilde til at hente sysager til mig, så kan jeg da lave lidt!

Vi så Sorte Kugler i dag, for første gang, det var ikke en af de film jeg glemmer lige med det samme, og meget anderledes end forventet. Dog syntes jeg den havde været bedre, hvis den var sluttet på hospitalet, man blev ligesom revet lidt ud af den tankefulde stemning der var bygget op, efter at de igen var hjemme fra hospitalet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.