torsdag den 13. december 2012

Lystelt

Engang i sidste måned - lykkedes det mig (ej det var faktisk Klaus) at finde et lystelt som var til at betale, og for at det ikke skal være løgn, var det en dansk hjemmeside og det VAR billigt.
Vi var faktisk begyndt at lede efter opskrifter på selv at lave et, fordi de altid koster en bondegård.



Billederne bliver ikke perfekte fordi man bruger telte, og faktisk kunne jeg godt tænke mig en lampe mere, men det må blive engang i det nye år


Den her dekoration, lavede jeg da jeg havde været med Det Kreative Værksted i skoven og til julehygge hos Solveig i SOL - IS - SALATER (i kan se billeder fra julehyggen på linket)
Nu er jeg rigtig glad for at jeg fik lavet den, for det er nærmest det eneste jeg har lavet af juledims, fordi jeg stadig sidder her, med ondt i benet!
Det tager godt nok lang tid, nu har vi d. 13/12 og jeg gik omkuld d. 30/11, og det er langt fra godt endnu, 
uha hvor er jeg glad for at det ikke er mig der skal holde jul i år, det har jeg gjort de sidste 7-8 år.
Nå det var et sidespor

Her er lyskassen - det er faktisk en mappe


man kan ikke lige se det, men det er et sort omslag med 3 lommer foran til kamerastativ og de to lamper
de hvide vægge slås sammen og mappen lukkes og det fylder nærmest ingenting - og de hvide skærm
bliver måske også ved med at være hvide på den måde ?


Lysteltet kan du finde her på siden: FNEBS.com
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.