tirsdag den 18. december 2012

Og så ikke flere julestjerner lige nu!

Sidste udgaver af poinsetta for denne gang, begge er lavet enkelt, så man kan skrive bagpå eller lige klistre dem på en gave, jeg kan godt lide at de er lidt kraftigere i farven!




Og så et par snefnug der matcher - de fik en lille klisterpude på bagsiden, så de er lige til at sætte på en gave eller hvor der er behov!

Har fået en afbestillingstid hos fysioterapeut idag, spændt på om det virker, det er godt nok første gang nogensinde, jeg har tilbragt hele december måned i sofaen, og jeg håber virkelig også at det bliver sidste gang :)

2 kommentarer:

  1. De er VILDT flotte, dine julestjerne-tags. Jeg overvejede at købe den die, men kunne ikke få øje på mulighederne i den (før nu). God bedring, jeg håber du får fred for smerterne ;-)

    SvarSlet
  2. ser super godt ud, lækre farver og ja så anvendelig som gavelap eller lille kort.
    Du må have god bedring og en rigtig glædelig jul

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.