søndag den 30. december 2012

Portræt af mig som ung

MATILDE KUNST


Jeg har lovet Matilde at lægge det her billede på min blog idag, så i kan se hvordan jeg så ud da jeg var ung /yngre : D - jeg er da kun 45!

(da jeg var yngre var jeg farvet kirsebærrød engang imellem - men jeg stoppede med at farve hår da jeg ventede Matilde, så hun har aldrig set mig med andet end gråt hår, ja jeg var helt gråhåret da jeg fyldte 40, det ligger til familien)

Hun har først lavet en skitse med blyant, så har det fået noget vand-/akrylfarve, og da det var tørt har hun tegnet konturerne op med en sort sprittusch og farvet baggrunden med de gode gamle fedtfarver (vi ser Art Attack her i huset) og kunstnere mangler vi heller ikke : )
Papir str: A3

Lavet af Matilde 5 ½ år !

2 kommentarer:

  1. Matilde er da en sand kunstner! Det billed skal da rammes ind!
    Godt Nytår til dig og familien.

    SvarSlet
  2. Hvor er det da bare fint, den næste kunstner i familien er født :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.