torsdag den 3. januar 2013

Fabulous Faces - de første forsøg


Her er så de første forsøg jeg har gjort på at tegne et ansigt, og helt ærligt er jeg glad for det ikke er et selvportræt, men jeg så videoen samtidig med at jeg sad og tegnede.
Så man fokusere meget på de enkelte dele indtil man til sidst ser at det nok ikke sidder helt rigtigt, men det er ok syntes jeg, og specielt fordi jeg jo kan se at nr. 2 er bedre, det er tegnet ud fra de regler som man fik i første lektion.
HER kan du melde dig hvis du har lyst at prøve selv


FF1

FF2
 Den her tegning hører til uge 2 - hvor man skal farvelægge, men jeg har endnu ikke fået mine Neocolor og akvarepapir, så jeg brugte en scrapbog og nogen farveblyanter.
Her så jeg også videoen den ene dag og tegnede efter hukommelse næste dag, så den ligner overhovedet ikke det der var lagt op til, men giver alligevel noget øvelse
FF3

2 kommentarer:

  1. Først må jeg si for en flott kake eske i posten under her!
    Jeg har en farmor som fylte 94år i desember og hun ville uten tvil satt pris på en håndlagd eske med noe godt oppi, da blir sikkert din Mormor kjempe glad også :O)
    Tegning ja, det er ikke lett å sette igang, de var veldig fine de portretene over, morsomt å se forskjellene mellom bildene og hvor raskt du blir bedre! Man skal vist tegne litt hver dag for å bli finkere og holde det gående ;O)
    Macaulay Arts papirer er fremdeles i Design stadium, men jeg klarer ikke helt å vente med å bruke noen av dem ;OD Det er mannen min og jeg som holder på med det.
    Ha en fin søndags kveld
    Klem Nina x

    SvarSlet
  2. Godt nytår, Helle.

    Gosh,du er godt nok skrap til at tegne også. Jeg er vildt imponeret. Er der noget kreativ du ikke kan?
    Jeg glæder mig til at følge dit kursus.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.