søndag den 20. januar 2013

Jeg har lavet et kort

og hvor længe er det mon ikke siden det er sket sidst !

Matilde og jeg så How to Scrap og jeg havde lige lidt svært ved at tro at sådan et evighedskort virkelig kunne virke, så jeg var lige nødt til at prøve i fredags og min mor fyldt 65 i lørdags så det var jo den perfekte anledning!

Og jo det virker s.. - jeg syntes stadig det er underligt, det her kørte lidt stramt men fik klippet en hæl og klemt en tå og så gik det bare derudaf


 Jeg startede med at pynte forsiden og panelerne sad sådan set omvendt, men undervejs fik jeg vendt noget om ???? og pludselig sad de omvendt, men pyt - jeg kan faktisk bedre lide det sådan her
Side 2 - der titter lige en fugl frem forneden
 Der manglede lige lidt tal og bogstaver men jeg ville lige have lidt på 
og mon ikke godt min mor kan regne ud at det er 1948 til 2013
Resten af familien kunne ikke lige :D

Alt papiret er fra en Tilda-blok

Jeg er bagud med mit Lifebook 2013-kursus, men i morgen skal jeg nok sætte hovedopgaven fra uge 1 på, uge 2 er jeg også færdig med, tror jeg, men har ikke fået taget billeder, uge 4 har jeg lige fået lavet en baggrund til idag, og i morgen kommer der en ny opgave, man bliver jo helt stresset af det her :)

Nej det skulle man jo helst ikke, men fordi jeg var sygemeldt hele december og først nu er oppe på fuld arbejdstid - så bliver der ikke tid til så meget, for efter at have siddet/stået og arbejdet en hel dag, er det ikke altid jeg lige kan sidde ned om aftenen, og det er ikke let at ligge i sofaen og male ; )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.