søndag den 27. januar 2013

Lifebook 2013 - New Blooms (uge 3)


Som sædvanligt lidt forsinket ;)

Uge 3 i Lifebook 2013

Underviser: Christy Tomlinson (jeg elsker hendes stil)
Opgaven hed New Blossoms, og var en collage med maling, pastaer og lag

 Jeg tror mit er ret lig med udgangspunket, men jeg elsker de ting hun laver, selvom jeg hellere ville have lavet en she-art pige, men det kan jeg jo så bare gøre!
 Der skulle laves en baggrund med papir, maling, skrift, tape, stempler eller hvad man nu ville, og mit eget mål var ikke at komme til at bruge for mange eller for stærke farver, og jeg er ret godt tilfreds
 Men det er meget svært ikke at få det til at ligne en stor rodebutik syntes jeg
 Blomsterne skulle laves ved at stemple på de store runde kaffefiltre til industrimaskiner eller lignende tyndt sugende papir, jeg brugte mønsterpapir, og holdt mig stort set til 2 mists, pink og gul, og to stemler
 Efter at det var tørt skulle det limes på sølvpapir og klippes ud til blomster
 Jeg embossede mine blomster inden jeg limede dem på, en med forsiden op og en med forsiden ned, og så kørte jeg en sværte henover
 Bladene klippede jeg også ud af sølvpapirer og farvede med alcohol ink (tak for lån Inge)
det ser lækkert ud syntes jeg - center af blomsten fik også sølvpapir, jeg syntes det var lidt synd man ikke kunne se det så meget
Jeg er virkelig tilfreds denne her gang, derfor er der også så mange billeder, for jeg syntes det ser lækkert ud!
Og det tog også lang tid fordi jeg lige ville være sikker på om er skulle mere eller mindre eller andre farver!
Nu mangler jeg så lige uge 4 en tegning med hvid blyant på sort baggrund, og i morgen kommer der ny opgave, jeg tror faktisk at jeg vil gemme tegningen, så jeg ikke er konstant bagud, for der er mange ting på mit program i denne her uge - igen!
God søndag aften.... : )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.