mandag den 21. januar 2013

Lifebook uge 1 - Celebration and Journey

Den her opgave gik ud på at lave et billede af den tur jeg skal ud på i 2013, øverst skulle man skrive sine "blessings" og i blomsterne sine mål, og jeg vil godt indrømme at mine ligner dem i oplægget en hel del : D

Jeg syntes faktisk det er rigtig svært at skrive ned, og specielt når det er noget hele verden kigger med på.
På en eller anden måde virker det sådan lidt "poppet" - men det er nok en vanesag tror jeg og jeg er sikker på at der kommer rigtig mange opgaver med journaling eller nøgleord, så jeg vænner mig nok til det i løbet af året!
Der er lavet en Flick-gruppe til resultaterne, der kan man sidde og se hvordan de andre løser opgaverne!
 Jeg kom til at mangle en hånd, men jeg kunne ikke lige finde ud af at få den lavet


Det har jeg lært: Øv det er lidt længe siden jeg blev færdig, så jeg kan næsten ikke huske det mere, men igen at jeg skal lade være med at bruge så mørke farver og at det er vildt svært at lade andre kigge med i ens private tanker

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.