onsdag den 2. januar 2013

Min første æske - til Mormor

Min Mormor som fylder 90 til maj, ønsker sig ikke så meget til jul mere, faktisk har hun jo nok det meste af det hun har brug for efterhånden, så hun plejer at ønske sig lidt blandet guf og hæklegarn.

Men da vis skulle til at pakke de hjemmebagte småkager ind, så havde vi ikke noget at pakke i, og Mormor har vist ikke brug for flere kagedåser, så jeg tænkte at det var blevet tid til at forsøge mig med en æske, og helt ærligt, det var da rigtig nemt, men jeg kunne godt have tænkt mig at få den pyntet lidt mere, men havde ikke tid til mere, og den er da også meget sød som den er!



Papiret var noget jeg havde tilovers fra sidste år og det var jo oplagt at sætte en polkagris på!
Der kom også lidt hjemmelavet jordbærmarmelade m. hyldeblomst i pakken, lidt kaffe, en rød primula, 3 nøgler bomuldsgarn, lidt brændte mandler og nødder som Klaus havde lavet, det var forresten også ham der havde lavet alle småkagerne, 5 eller 6 slags, for jeg lå jo! Jeg kan ikke rigtig huske om der var mere lige nu, men kassen var i hvert fald fuld og hun blev glad : )

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.