torsdag den 28. februar 2013

Blandede bolcher

 Jo - jeg nåede det hele igår, arbejde til 14.30- direkte videre fra arbejde og til Hospitalet Valdemar i Ringsted, 5 kvarters kørsel, rygskole/ryginfomøde 1½ time, tilbage til Møn i tæt tåge og så kom jeg ca. 20 minutter for tidligt til Det Kreative Værksted, så jeg tog en/mange raske traveture på tværs af skolegården, for at holde varmen og fordi det er godt for ryggen når man har siddet meget!  Og så var der fortælling i DKV, Karin Groegler fortalte om sit liv på stoffer! Som ung kom hun på designskole, i starten af 60'erne og tog til Paris, hvor hun syede hos Balmain og Dior 3 mdr. hvert sted, vi så en masse af hendes flotte håndsyede silkekjoler, bl.a. brudekjolen - meget spændende og inspirerende. Efterfølgende uddannede hun sig til jordmoder og har arbejdet på riget mange år og i Østrig, og til sidste i Nyk.F. Men undervejs har hun altid lavet håndarbejde af enhver tænkelig slags, så det var helt sikkert tiden værd, selvom jeg må indrømme at jeg var lidt brugt da dagen var omme.

Og her er så de blandede bolcher, nogen billeder jeg havde lagt klar i min febr. mappe, og nu er det vist sidste chance:
 Et kort jeg lavede til jul, med min nye TH-die - der mangler vist lidt tekst ? Men blomsten er da lækker, det varer længe inden jeg bliver træt af den..
Julekort som jeg fik af Inge Bruhn, som også laver kort, vi bor nær hinanden og laver indimellem kort sammen, og så følges vi ad til DKV, Inge har tidligere boet i Norge i mange år!
 Julekort som familien fik af vores søde naboer sammen med dejlige julegaver, Anette laver altid en kæmpe stabel julekort til venner og familie, hvert år har sit design, og sådan her så det ud julen 2012, meget fint!

Og så til sidst - Matildes tændstikæske, jeg lavede lidt prøve-noget på tændstikæsker en dag og så skulle hun selvfølgelig også prøve! Så nu kan vi se at det her er tændstikker :)
Og så går vi vist over til marts-mappen i morgen, måske ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.