tirsdag den 26. februar 2013

Hvordan skal jeg dog nå det hele

Her er lige et par tags med holder jeg lavede dagen før jeg fik min skade, så dem har jeg vist aldrig fået vist frem, der er to mere, men billederne er ikke færdige


jeg har lavet en del forskelligt på det sidst, og taget masser af billeder, men det tager jo noget tid at få dem sorteret redigeret osv, så jeg har dem stadig i kameraet

I morgen skal jeg i Det Kreative Værksted, jeg glæder mig virkelig, for et af vores medlemmer skal fortælle om sit kreative liv, og hun er ud af en familie af modister (hatte) og har som ung syet for Dior m. fl. så det bliver virkelig spændende og hun kan alt : )

Men ind da skal jeg nå rygskole i Ringsted kl. 16 og helst også arbejde, men det bliver vist kun fra 8-14.30, ellers dør jeg da inden dagen er omme, for der bliver ikke tid til at komme hjem mellem nogen af tingene, men jeg er sikker på at sove godt bagefter, eller i hvert fald være træt

Mens vi lytter i morgen, skal jeg lige arbejde lidt på to projekter til Lifebook 2013, det det er længst fremme er med Jane Davenport, hvis ikke i har kigget hendes side, skulle i prøve at finde hende, der er mange fine ting!

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.