mandag den 18. februar 2013

Mixed Media - Gavepose

For nylig var vi til fødselsdag og skulle have et gavekort med, så jeg benyttede lejligheden til at lave en sjov pose, den var i hvert fald sjov at lave, og jeg havde lige lyst til lidt splat og pjat.

Jeg vil så godt indrømme jeg er ikke sikker på at der er andre end mig selv der syntes om den,
men det var også lidt på forsøgsbasis


Jeg er altså vild med hånden - det er en gammel bog med sære opfindelser som jeg købte på et biblioteksudsalg, jeg har kun taget en kopi, så kan det bruges igen senere


Posen lavede jeg af brunt indpakningspapir, jeg har en hel rulle, så ingen købeposer her i huset, og for at det ikke skulle gå i stykker forstærkede jeg lidt med kvistkarton


Den blå kop fortrød jeg - men tænkte ikke lige på at give den en gang gesso ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.