tirsdag den 19. februar 2013

Små julekort

Der var en del jeg ikke lige fik gjort færdig i december pga mit irriterende ben, men nu er de her da færdige, nej det har de faktisk været et stykke tid


Imorgen skal jeg i Det Kreative Værksted, det er altid hyggeligt, og i morgen er der ikke noget planlagt, så måske skulle jeg tage lidt med til at lave kort af, eller en af mine opgaver fra Lifebook 2013
Den jeg er i gang med tager lang tid, for mig i hvert fald, nogen lægger ting ind allerede samme dag opgaven er givet, det kan jeg ikke, og specielt ikke fordi man skal følge en ide, f.eks. nu er emnet courage/mod, jeg har tænkt virkelig meget på det, og er også igang, men det har faktisk taget rigtig lang tid at tænke det igennem. Måske skulle jeg lige smutte ind og se lidt på det i stedet for at hænge her :)
God aften eller godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.