lørdag den 13. april 2013

Art Journaling

Jeg tror det er over en uge siden jeg har været rundt og kigge på blogge, så det bliver godt nok en længere historie når jeg kommer igang, men jeg skal lige have lavet et par konfirmationskort til i morgen, hvor vi skal til dobbelt konfirmation hos min svigerinde!
Men jeg fandt lige de her billeder i min blok, det er lidt siden jeg lavede den, inspireret af noget jeg havde set hos Willowing -  ikke at det ligner overhovedet, men sådan blev det altså :)





Men puha for en uge, vi var jo til messe i Roskilde, mandag aften var jeg til generalforsamling hos en kunde, tirsdag til u-indbudt før-fødselsdag og onsdag i Det Kreative Værksted, så helt ærligt, så er der ikke blevet lavet meget kreativt i det her hus i denne uge (af mig i hvert fald) ud over lidt rod.
Onsdag var der planlægning i DKV fordi vi får besøg af Tårnby Kreative Forening, det bliver hyggeligt, men der er også lige lidt forberedelse der, både med info til medlemmer, og jeg skal lave 1-2 små workshops, men det bliver godt, er jeg sikker på! Men måske betyder det at der går en uge mere inden jeg får kigget blogge - uha uha, nå men nu må vi se.
Tøjet til i morgen er da næsten klar, udover strygning og oplægning af bukser, men vi skal da først køre ved 10-11 tiden i morgen formiddag, og der er jo længe til :)
God lørdag til jer alle og jeg kan se nye læsere på min blog, det er da dejligt, velkommen til og jeg skal nok kigge forbi jer så snart der bliver lidt mere tid tilovers :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.