fredag den 24. maj 2013

Mine små stjerner

OK - måske overdriver jeg lidt med billederne, men der er jo ingen tvang, man behøver ikke kigge på alle billederne - som jo stort set viser det samme !
Men jeg er vild med de her små nålepuder, og da jeg havde lavet den første, måtte jeg altså bare se hvordan den ville se ud når man skiftede lidt rundt på stoffet


Desværre tager det rimelig lang tid at lave dem - i hvert fald for mig - men de er s.. da nuttede


Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvilken en jeg bedst kan lide - men helt klart en af dem med aquafarvet


Men på den anden side er den kun i rødt også ret lækker


De er faktisk forskellige i størrelse alle tre


Men jeg elsker altså de stjerner - måske skulle jeg alligevel lige lave en mere

Dumhed: Når man sidder og flagrer med nålen og ikke lige ved hvor man skal gøre af den, og man faktisk er i gang med at sy nr. 3 nålepude : D

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine de små nålepuder. Jeg kan heller ikke sige hvilke en der er pænest. Jeg har ikke den tålmodighed der skal til for at sy patchwork. Det er forsøgt.

    God weekend.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.