mandag den 20. maj 2013

Patchwork kit

Min Mormor som fyldte 90 fortalte til Matildes fødselsdag at hun også godt kunne tænke sig at sy patchwork, fordi både min mor og jeg syr! Så det gav jo alligevel en lille gaveide, jeg er igang med at sy nogen små nålepuder og dem kunne Mormor rigtig godt lide, så jeg lavede et lille kit til hende, der er tråd, nål, fyldevat, bagside og stof riet på vat, så det hele er klar til lige at gå igang med, selvfølgelig i grønt som er hendes ynglingsfarve.
Jeg ved ikke om hun kan lave det, og ellers må jeg have det tilbage og sy det sammen for hende!



Jeg har faktisk ikke prøvet at ri før, men prøvede lige at lave noget til mig selv også, og hold da op hvor er det meget nemmere når man er færdig, i forhold til limstiften, så det er ikke sidste gang jeg har gjort det


Til gengæld brugte jeg noget tid på at få de der striber til at ligge den retning som jeg ville have rundt om stjernen, men nu har jeg det heldigvis sådan at jeg nok skal finde ud af det også selvom det driller ;)
og sandelig om det ikke også makkede ret til sidst - uden at jeg fik ødelagt noget stof undervejs :)

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det flot ud!
    God tirsdag.

    SvarSlet
  2. Det var da en god gaveide - håber at hun kan finde ud af det :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.