torsdag den 6. juni 2013

Lifebook 2012 - Week 22 - Divine Color with Dion Dior

Det her var virkelig sjovt at lave, selvom jeg fra start var rimelig skeptisk overfor at lave blomstermaleri!

Men helt seriøst - så elsker jeg det nu - farverne er så lækre


Det er lavet med Neocolor II men faktisk allermest H2O-farver


 Jeg havde kun 6 forskellige, og det gav selvfølgelig lidt hvordan det kunne blive


Man kan godt lidt se at det glimtre


Ud over H2O skulle der også sprayes med guld-/sølvlak på den våde maling, det ses 
mest til venstre over tulipanen


Min blade blev slet ikke som jeg ville, men jeg er ligeglad, jeg kan stadig godt lide det


Faktisk tror jeg mest at det er fordi det ikke er så fint - at jeg er vild med det, det er en lækker effekt at det får lov at flyde lidt 


Ej - det er da nogen lækre farver :)

Allerede godt i gang med næste projekt  - rigtig dejligt at der igen er lidt tid til sjov :)

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.