tirsdag den 20. august 2013

Kjolekrig

Jeg ved det - billederne er rigtig dårlige, jeg glemte lige at jeg havde brugt andre indstillinger, og nu er det for mørkt :)

Men den her har jeg altså kriget med siden sommerferien, smocken ville ikke virke, og skal nu strammes op!
Forresten havde jeg også læst forkert og syet halskanten forkert på :(


Faktisk var der heller ikke så meget af det andet der ville som det skulle, men heldigvis var redningen nær, 
for jeg har nemlig en rigtig sød nabo, Anette, som er en ørn til den slags, så i eftermiddag, har 
jeg stået med armen oppe, armen nede, af med kjolen og på med kjolen, og stukket mig 
på nåle - men nu er jeg klar til at klippe igen igen og så må vi se om den kan blive til noget 
man kan vise sig i offentligt ? Ellers må det blive min nye malerkjole - men det ville ærgre mig, da
det er noget lækkert hørstof som jeg har fået af Tove Resset, som jeg arbejder for!


Jeg har et stykke gråt også, så hvis det ender godt, kan det være jeg kaster mig ud i 
forsøget en gang mere, nu er mønstret i hvert fald rettet til første gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.