torsdag den 3. oktober 2013

Båndbroderi

I øjeblikket har jeg altså lidt for travlt med alt muligt, så der har ikke været tid til at blogge, men i skal altså alligevel lige se det her


Vi havde kursus igår aftes i Det Kreative Værksted i båndbroderi, oj hvor var det sjovt, og man får lynhurtigt et resultat!
Det herover var hvad jeg nåede på et par timer og jeg har aldrig i mit liv prøvet det før, men helt sikker på at jeg skal prøve igen! Og så er det utroligt let???

Det er faktisk så let så jeg tænkte at det kan Matilde da finde ud af, og det kunne hun, prøv bare at se hendes guldrose



Jeg klippede et stykke papir på 8x8 cm og syede edderkoppen man starter med, resten har hun selv lavet, 
og jeg mener helt alene, jeg fortalte hvordan hun skulle gøre og jeg hæftede ender for hende, derudover har jeg ikke gjort noget!
Så det er virkelig let og nej hvor er hun stolt!
Og det kan jeg godt forstå - hun er kun 6 år!

3 kommentarer:

  1. Wouw det var etn fin rose Mathilde har lavet, og dit broderi er jo perfekt som alt andet du laver

    SvarSlet
  2. SMUKT, SMUKT, SMUKT også Mathildes :O)))))

    SvarSlet
  3. Smukke håndarbejder - begge slags <3

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.