onsdag den 16. oktober 2013

Efterårsferie - nu med Gelly Plate

 Det er godt nok dejligt med nogen feriedage, hvor der ikke rigtig er nogen større planer, så vi har tullet lidt rundt og egentlig ikke fået lavet så meget andet end at hygge.
I mandags var vi i Roskilde og jeg fik endelig bestilt nye gardiner, som vi har talt om i flere år, men ikke fået taget os sammen, nu er det gjort og jeg glæder mig så meget til de er færdige
Vi nåede også en smuttur til familien i Herfølge og igår leger jeg pc-kursus  med et par damer og fik lækker frokost oveni, og i aftes fik jeg for første gang i meget meget lang tid farvelagt nogen stempel-tryk, øj hvor var det hyggeligt


Det her kort har jeg lavet for et par uger siden, som et takforindbydelsen-kort til en som
er glad for tags


Så der blev lavet et par lommer som blev fyldt med tags

Egentlig har jeg fået lavet en del sy og papirarbejde, men har ikke rigtig kunnet finde tid til at få det på bloggen, men det skal nok komme

I lørdags var jeg i Brugsen og købe husblas, skal bruge en Gelly Plate til Lifebook, 
mon ikke der var nogen der gjorde store øjne da jeg købte 12 pakker, Klaus blev vist helt nervøs for at han skulle stoppes med fromage resten af måneden (ikke lige hans kop te)
Men nu er der støbt og det er så sjovt at lege med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.