søndag den 20. oktober 2013

Julekort med Tilda-engel

Jeg ved ikke lige hvad der gik af mig, for jeg har overhovedet ikke haft lyst til at lave julekort endnu, men måske var det alt snakken om julemarkedet der steg mig til hovedet :)
I hvert fald har jeg lavet julekort
Nej nu ved jeg det, jeg havde lavet en hel bunke papirer på min homemade Gelliplate i grønne farver,
og samtidig har jeg længe haft lyst til at farvelægge, det er sååå længe siden jeg sidst har gjort det
og jeg har lånt nogen stempler af Inge, hvor den her var imellem, så jeg snuppede noget akvarelpapir en aften og mine Neocolor II og mine copics 
De her er vist alle tre med neocolor, jeg fandt hurtigt ud af at jeg bedst kunne lide at bruge dem,
kortene er ret enkle men alle forskellige, i må se de sidste 3 en anden dag, 
det var møghyggeligt at sidde der og lege malebog igen - så der kommer sikkert flere snart :)











1 kommentar:

  1. Så flotte dine Tilda Engle er, du kan godt beholde stemplet jeg kan jo altid låne det hvis jeg skal bruge det, men jeg tror jeg har lavet de Tilda engle som jeg skal lave det er jo et gammelt stempel

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.