fredag den 25. oktober 2013

Lifebook uge 32

Ikke lige det projekt jeg er allermest glad for
Alt hvad der kunne gå galt - gik galt
Ikke at jeg ikke har lært noget - jeg lærte en del
Men resultatet er ikke som jeg ønskede


Baggrunden er fin - den kan jeg lide 
Der er flere lag - startet med mønstrede servietter


Jeg kunne ikke finde klar gesso nogen stedet og brugte derfor 
Golden GAC 100
det gav en noget mere blank overflade end jeg ønskede


hjerterne skulle have været mere pink - men det blev de ikke 


stemplerne i kanten skulle have været anderledes - det blev de heller ikke
men jeg er rigtig godt tilfreds med baggrunden og dybden i billedet


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.