mandag den 2. juni 2014

Kunst i ferien

rigtig ferie er det jo ikke - men det føles næsten sådan
vi startede med kr. himmelfartsdag at gå en tur på galleri warrer, hvor der hvert år er 
et arrangement med en masse kunstnere der arbejder - det er så hyggeligt og interessant 
jeg fik også købt et par små skåle - men har glemt at tage billede af 

men efter at have set på det hele dagen, var jeg lige i humør til at lave noget selv, og snuppede lige
en bonuslektion af mit kursus fra sidste år, som jeg ikke er helt færdig med endnu

det kom er de her små billeder ud af - de ligner ikke det fra kurset, men måden at male dem på er ligesådan,
og jeg er faktisk ret glad for dem, specielt fordi jeg altid syntes at jeg bruger for mange og for stærke farver
og de her skulle laves med masser af hvidt - så nu ved jeg da at jeg kan dæmpe mig lidt :-)


fredagaftenprojekt

lørdagaftenprojekt


de forestiller ikke rigtig noget, men det er fremgangsmåden der er det vigtigste


det her lille lærred lavede jeg om torsdagen efter gallerituren, fordi jeg blev meget
inspireret af en mixed medie kunstner der hedder lise meijer
men det er jeg ikke rigtig kommet videre med

lørdag var vi i præstø til fransk forår, det var også rigtig hyggeligt, 
masser af franske, tyske, engelske m.m. specialiteter og masser
af kunsthåndværk igen

så en rigtig dejlig lille ferie, hvor vi også nåede en havedag og lidt rengøring



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.