torsdag den 19. juni 2014

My true colours

jeg er helt vildt glad - har lige lavet et lille billede
det er ikke rigtig lyst nok til at tage et ordentligt billede af det
men i må få et lille kig



jeg har virkelig trængt til at lave noget, så det er 
så dejligt også fordi jeg faktisk er helt tilfreds
med resultatet

og så har jeg endda lavet 2 andre små blokke med billeder 
som i heller ikke har set

det sidste var en prøve - fordi jeg gerne ville afprøve resultatet
når jeg sluttede med et lag matte medium
og det blev faktisk fint
jeg kan bedst lide den jeg har fra claudine helmuth
den er nærmest silkeagtig i overfladen
men en meget lille bøtte

ej hvor jeg glæder mig til at se mit værk i dagslys
håber det holder??

og så i seng - snart - måske
når der er ryddet op!

1 kommentar:

  1. Meget smukt lille maleri <3 Det kan du godt være stolt af.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.