lørdag den 12. juli 2014

Tag og teknik

hmm - to ikke særligt gode billeder, men nu er gaven afleveret og det er for sent at tage flere

orange er nok ikke lige min farve, men jeg tænkte at jeg lige kunne afprøve en ny teknik
jeg havde set et sted, når jeg nu alligevel skulle lave noget der passede til den her gave

og jeg kan faktisk godt lide baggrunden med orange


her kan man bedst se prikkerne som popper lidt ud


her er farven lidt mere rigtig tror jeg

det var sjovt at lave, og jeg har også lavet et par baggrunde mere
det hele er lavet med akrylmaling - pånær tekststemplet

klik evt på billederne - så bliver de større

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.