mandag den 4. august 2014

Det var så den ferie - en nålepude fik jeg lavet

måske var det varmen, men der blev ikke produceret meget her i ferie, i hvert fald ikke
kreativt - den her nålepude fik jeg lavet, måske havde jeg ikke lige fået kigget så
meget på det pap jeg stoppede i tasken, så den er temmelig stor!
14 cm fra spids til spids - så der kan være mange nåle i den


nu er det så lige at hverdagen har meldt sig igen


idag er der samlet op på mange ting, været en tur i banken, spist en masse sushi,
som Kristine lavede til os og gået en lille bitte tur i det gode vejr, kan godt 
mærke det er lang tid siden jeg har siddet stille i så mange timer


Tilda-stof fra Panduro

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.