onsdag den 17. februar 2016

Romantisk jul - tags


Ved det godt - her er alt for mange billeder - men jeg bruger det her som en slags opslagstavle for mig selv, så er tingene hurtige at finde

Faktisk lavede jeg disse her tags i slutningen af 2014, men jeg har jo ikke været så flink til at få opdateret, så billederne har bare ligget, men tags'ne blev givet væk til en som virkelig
værdsætter dem -  og jeg elsker dem selv, så jeg vil ikke risikere at billederne forsvinder
Desværre kom jeg til at sætte vandmærket forkert på, men der er så mange billeder at 
jeg ikke gad at starte forfra, så bær over med mig


























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.