onsdag den 16. marts 2016

Afhængig af Tildastoffer

Jeg har forsøgt at lade være med at købe mere Tilda-stof før jeg har brugt det jeg har, hmm og det vil nok tage lidt tid, så lidt som jeg får udrettet i øjeblikket!
Men jeg kan ikke lade være, der er bare noget ved hendes farver og mønstre, der trækker
helt vildt i mig, og det faktisk ligemeget om det er de friske klare farver som der var en del af tidligere eller det er de lidt mere afdæmpede som dem her.
Jeg elsker bare de stoffer <3 p="">

Her er lidt af det seneste jeg har lavet, der ligger jo også en Sew-together-bag (stb) og 
venter på at jeg bliver lidt mere frisk

De to her er faktisk lavet af det første yderstof jeg lavede til stb,
men det passede ikke helt, så jeg lavede et nyt og brugte det gamle
til en nålepude og en lille pung








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.