onsdag den 23. marts 2016

Juleroser til påske

Aldrig før har vi haft så fine juleroser, de har blomstret i flere måneder, de var igang allerede før jul,
og de står stadig flot
Faktisk havde jeg glemt at de var plantet i kassen, indtil jeg en dag opdagede dem, men de må have det godt, selvom de var glemt!
De startede alle som hvide og skifter så langsomt farve, er det mon normalt??








Perlehyacinterne, fandt jeg i en kasse hvor jeg hvert år smider alle de afblomstrede, som jeg har købt ned i, nu er der en hel kasse fuld, man bare kan tage op og putte i potter, dejligt billigt!

Billederne er taget d. 16/3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.