fredag den 21. august 2009

Drengekort

Dette kort har jeg lavet for en veninde, da jeg ikke har så meget papir som kan passe til et drengekort, startede jeg med at lave noget papir i Photoshop, og drengestempler har jeg kun et af og det er en lille fiskedreng, og der skulle overhovedet ikke være fisk på det her kort!
Så efter at have tænkt og kigget lidt på mine ting, endte det altså sådan her, jeg har jo for nylig fået fiskars skæresystem, og det er godt nok en stor hjælp!

Kortet er af kvistkarton, alt papiret undtagen det mørkeblå er ganske alm. 160 g. karton - noget printet, alt sværtet og flosset i kanten med en saks, har jo ikke den der smarte ting til kanter!

Det lille mærke med flyveren er printet og lamineret.
Det eneste jeg ellers har brugt er hæfteklammer og blå copictusch.



Jeg er selv meget godt tilfreds med resultat, og håber også at modtageren kan lide det, jeg syntes det er lidt af en udfording at lave noget til drenge, for det er jo helt andre ting der skal pyntes med!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.