mandag den 10. juni 2013

Lifebook 2013 - week 23 - Honouring our feeling - Tamara Laporte

Endnu et projekt er færdigt, det er så dejligt, især fordi der jo hver mandag dukker en ny opgave op, og jeg har det lidt sådan at det er lettest at blive færdig, hvis der ikke ligger noget nyt og spændende og venter!
De opgaver vi får af Tamara Laporte/Tam går meget ud på at lave lag, og det kan jeg rigtig godt lide, 
selvom jeg til at starte med havde rigtig svært ved at dække noget over som jeg syntes var pænt!
Men man bliver bedre til det ;)



Det her er startet med at skrive på papiret, derefter male pigen og kaninen, så er der klistret papir og washitape på, for så at dække det delvist med gesso og til sidst slutte af med at give hele baggrunden farve og tegne træet og den lille kanin


Her er det lettere at se at der er flere lag, fordi det ligger ude i solen, men farverne ændres også lidt, det øverste er mest rigtigt i farverne!



Jeg er selv rigtig godt tilfreds med resultatet, nogen af delene er lavet præcis som i opgaven, andre har jeg ændret lidt på, og nu glæder jeg mig bare til at se denne uges opgave!

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt forstå at du er tilfreds :-) Det er et super smukt maleri >3 Du er meget dygtig :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.