tirsdag den 10. december 2013

En mere til julemarked imorgen

I sidste øjeblik blev den færdig, så ingen billeder i solskin herfra :-)
Totalt gråt og trist idag, men dejligt lunt, det var jeg glad for - for jeg har været i værkstedet 270 gange tror jeg! Ingen skal komme og sige det er en stillesiddende hobby, jeg laver ikke andet end at spurte ud og ind for at hente ting - der er for koldt i værkstedet på denne tid af året!

Jeg er vild med det her stof, selvom jeg kan se at det er blevet lidt krøllet af at få blomst og knap på!


Med fin gammel knap


og en lille perle på kvasten


fin lille pung


stoffet er fra Moda

og så har jeg fået pakket til vores lille julemarked imorgen, jeg blev faktisk lidt forbavset over hvor meget jeg egentlig havde på lager, men jeg laver også en lille smule hver aften, selvom det nogen gange ikke er så meget, men jeg har været lidt træt på det sidste, halvanden måneds hoste og en lungebetændelse, tærer lidt på energien, men nu er jeg ovenpå igen og igang med juleindkøbene, jeg elsker jul!

1 kommentar:

  1. Super skønne sager, som kommer fra din hånd :-) Håber at det gik forygende på julemarkedet :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.