onsdag den 18. september 2013

Lifebook - uge 36 Mindfullness

Øj - det her var sjovt - og jeg har glædet mig længe til at komme igang med det
Det her er starten inden der overføres en collage


Her er der overført et billede der er printet på alm. kopipapir og bagefter er der lagt bivoks over


Overfladen bliver så lækker af bivoksen
Jeg havde godt nok svært ved at få fat i det, men til sidst gad jeg ikke vente mere, og 
gik i Møns Handelshus, hos Sisse Herskind, som har alle mulige lækre ting, ikke bivoks, men
mens vi gik og spiste en lækker Møn-Is, så fik jeg øje på bivokslys, som havde hængt lidt længe i solen og 
var lidt blege, så dem nuppede jeg lige, tænkte at jeg da kunne prøve med dem,
og vupti - det blev bare så lækkert, selvfølgelig kan man ikke se det så godt på et billede, men
tro mig det er rigtig lækkert




og her det færdige (næsten) billede, jeg er ikke helt tilfreds endnu, men ved ikke lige hvad der
skal ske mere, men kanten skal i hvert fald ændres
Men alt i alt et projekt - som jeg er rigtig godt tilfreds med og det var så sjovt at prøve 
at overføre billeder og lege med voks


I aften skal jeg i Det Kreative Værksted - jeg ved ikke helt hvad jeg skal have
med og lave, men jeg kunne tænke mig at sy lidt mere - og
så har vi jo internt loppemarked idag, så måske jeg bare skal købe :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.